Let’s get personal.
In TopoCloud heb je een eigen profiel.
Deze vind je rechtsboven in de grijze menubalk.
Klik op het pijltje naar beneden en daar vind je verschillende profielopties
Profiel:
Hier kun je persoonsgegevens wijzigen en een nieuw wachtwoord instellen.
Ook zie je hier een overzicht van de Workspaces en Teams waar je aan gekoppeld bent. Je kunt jezelf hier ontkoppelen en aangeven of je een maandelijkse samenvatting wilt ontvangen.
Profiel aanpassen
Workspaces
Hier kun je een nieuwe Workspace aanmaken.
Meer informatie over het indelen van Workspaces en Teams.
Wil je een nieuwe workspace aanmaken, klik dan hier.
Inbox
In je inbox ontvang je verschillende berichten:
- Wanneer je wordt toegewezen aan een project
- Als er een actie aan jou wordt toegekend.
- Een herinnering van een uit te voeren actie.
- Reacties op een helpdesk ticket.
- Een statusupdate over jouw projecten.
Bij je profielfoto verschijnt een bolletje wanneer je ongelezen berichten in je inbox hebt.
Je kunt berichten in je inbox markeren met een vlaggetje of op gelezen zetten. In elk bericht staat een knop om naar de locatie in TopoCloud te gaan waar het bericht betrekking op heeft.
Zo ben je altijd op de juiste plek!
Support
Heb je een vraag, kijk dan eerst op de support pagina van TopoCloud of het antwoord op jouw vraag hier bij staat.
Je vindt de supportpagina onder het knopje Support of op Topocloud.nl/support
Kom je er niet uit? Dan kun je een ticket aanmaken voor onze Helpdesk.
Helpdesk
Heb je een technische vraag over het gebruik van TopoCloud, dan kun je via de Helpdesk een ticket aan maken. In dit ticket stel je je vraag en voeg je evt. screenshots toe om je vraag te verduidelijken. Onze helpdeskmedewerkers zullen dan via het ticket antwoord geven op je vraag.
Hoe maak ik een ticket aan in de Helpdesk?
Updates
Hier tonen we de updates die we doen aan de applicatie.
Uitloggen
Niet verrassend, maar hier log je uit 🙂